Sunday, December 21, 2014

Dell Christmas Party ♡

Už som Vám tuším spomínala, že sme v práci mali začiatkom mesiaca Vianočný večierok, všakže? :) A spomenula som Vám už aj, že to bol jeden z najlepších večerov v mojom živote? :)

Tešila som sa naň ako malá už dávno predtým ako nám prišla oficiálna pozvánka, a keď nám potom naozaj prišla, tak som bez váhania tri sekundy na to potvrdila svoju účasť v domnení, že tak určite urobia všetci. Ach, ako veľmi som sa mýlila... Z môjho tímu sme tam nakoniec šli len tri, ja a dve Zuzky, plus ešte náš (dnes už bývalý) team leader. Chápem, že nie všetci chcú svoj voľný čas tráviť na firemnej akcii, ale aj tak mi na chvíľu bolo ľúto, že na mojom prvom firemnom večierku nebudú osoby, ktoré som si za posledné mesiace tak obľúbila.

Dodnes sa smejem na tom, ako sme si so Zuzkou hovorili, že o desiatej ideme určite domov a potom zrazu bolo pol jedenástej, jedenásť, pol dvanástej, atď. a Zuzka nie nie odísť z parketu, však Zuzi? :P Ja na tom tiež nesiem svoj podiel viny :D Zaujímalo by ma, kto mal ten úžasný nápad mať večierok vo štvrtok večer, keď v piatok ráno musí ísť človek potom do práce.

My so Zuzkou sme nakoniec odchádzali okolo jednej a to nás náš team leader nechcel pustiť, vraj kam by sme chodili, že noc je ešte mladá, alebo niečo na ten štýl :D Pozerám na neho, že: "Jurko, ja musím byť o ôsmej v práci, ráno sme na calloch len ja a Ľubka." A on na to, že: "Prosím Ťa, pokojne príď neskôr. Myslíš si, že ja budem v práci na ôsmu? Nebudem Vám kričať, že dievčatá máme tam callik a necháme ich spadnúť." :D Len som sa zasmiala, že či mi to dá aj písomne :D

For those that don't know, moja pracovná doba sa oficiálne začína o 8:00. Domov som v ten večer prišla asi o pol druhej, kým som šla spať boli dve a keď som si mala nastaviť budík na 6:20 kedy obyčajne vstávam, tak mi bolo jasné, že nevstanem ani keby som neviem ako chcela. Len tak medzi nami, v piatok ráno som nakoniec do práce prišla 8:45. So much for being a good girl :P

Ale tak stálo to za to. Aj napriek tomu, že sa nám z večere ušli už len zvyšky a až spätne z fotiek som zistila, čo sa vlastne podávalo, a že som domov išla o jednej v noci pešo a bosá, pretože po 18 hodinách v opätkoch to už v topánkach naozaj nešlo :D Kto už len v decembri chodí v noci bosý po vonku? Nikto. Alebo možno blázni? V tom prípade blázni a ja :D A potom sa čudujem, že som chorá, pche :D Len žartujem, s tým to nemôže mať nič spoločné keďže to už bolo dávno :)

Ako tak pozerám na oficiálny výber fotiek (a rovnako aj na zvyšné fotky, ku ktorým majú prístup len privilegované osoby, rozumej ja), tak zisťujem, že sa nachádzam na oveľa viacej fotkách, než som si pôvodne myslela :) Čím to asi tak bude :P *winks at Mr. Handsome Photographer* Tu je na ukážku zopár z tých slušnejších ;)


Me and my Suzilicious ♡

Marek z UK, Zuzka od nas, náš team leader Jurko, Lucka z UK, Suzi a ja :)

Po mojej pravici aj ľavici Zuzky z môjho tímu :D

Zmeska Italy, UK, 1DD a nášho CERka :)

Vedľa mňa v červenom moja nová team leaderka Ivet, ktorej som v ten večer robila účes ;)

A ešte posledná foto, ktorej predchádzala nasledovná story: 
Zuzka: "Poďme sa ešte odfotiť spolu na kresle!"
 Ja: "Zuzi, ja už sa nevládzem usmievať..." 
Mr. Handsome Photographer: "Prekrásne sa usmievaš." 
Zuzka: "Však? Nechceš jej číslo?" :D 


Čo dodať, moja wing lady bola v ten večer full in action :D
And what happened next? :)

Well, that's a secret I'll never tell ♡
xoxo

your Libra Girl :P

2 comments:

  1. :) :) :) loved it!!!! I wish I could spend such a night with you, my darlin! You look BEAUTIFUL!!! No wonder Mr. Handsome Photographer took sooo many pics of you ;)
    xoxo
    your Ňuníček :)

    ReplyDelete
  2. oooo darling, nice . I hope that this wasnt our last party :) and probably you could be my wing lady :D

    ReplyDelete