Tuesday, December 9, 2014

Decembrový update ♡

Ahojte zlatíčka moje ♡

Menovite Lenny, Muškátik a Jožko, lebo neviem o nikom inom kto číta tieto riadky, ale keby náhodou áno, tak to zlatíčko pokojne patrí aj ostatným :)

Len som Vám v krátkosti chcela povedať, že som ešte stále v predvianočnej nálade a mega šťastná a príliš zaneprázdnená na dlhé reči, ale o zopár noviniek sa s Vami predsa len podelím :)

Minulý týždeň vo štvrtok sme v práci mali Vianočný večierok, o ktorom Vám napíšem neskôr keď mi Mr. Handsome Photographer donesie fotky, zajtra sa chystáme na Vianočné trhy a budúci týždeň chcem usporiadať taký mini Vianočný večierok pre moje kolegyne u mňa na byte, takže ako vidíte december je samá vianočná akcia :D Klasika, no nie? A to ani nehovorím o tom, že v sobotu je Lucie :)

Inak tento rok som musela byť veľmi dobrá lebo som dostala až 3 Mikulášske balíčky a keď nezabudnem tak Vám zajtra v práci odfotím tú kopu sladkostí, ktorú škrečkujem v mojom pracovnom stole. Odpadnete :D

Čo mi pripomína, že by som si mala zbaliť zrkadlovku do kabelky skôr než na to zabudnem. Dnes sme sa dozvedeli, že náš team leader nám v piatok odchádza a na poslednú chvíľu mu chceme dať vyvolať aspoň našu spoločnú fotku, preto zajtra ráno organizujeme menšie fotenie a ja mám na starosti foťák, so if I screw up, everyone will be effed up, if you know what I mean :D
 
O čom som hovorila predtým? Oslavy, trhy, Vianoce... už ani neviem ale nevadí :) 

Ach áno, chcela som Vám spomenúť ešte 2 veci:

U nás v práci sa v tomto období organizujú rôzne dobročinné a charitatívne činnosti a jedným z nich je tzv. Stromček želaní, ktorý sme mali asi dva týždne vystavený vo vstupnej hale a z ktorého sme si mohli zobrať papierového snehuliaka so želaním detí z detského domova a splniť im toto želanie. Asi na základe cenovej relácie boli rozdelené medzi skupinové a individuálne darčeky. Mne sa zapáčilo želanie 17 ročnej Lucky, ktoré síce bolo v kategórii skupinového darčeka ale ako povedal kolega: "Ak si trúfaš, pokojne si ho vezmi sama", a tak nebolo o čom ;)

Darček som už dávno kúpila a odovzdala zodpovednej osobe v našej firme, ktorá zbiera všetky dačeky a bohužiaľ ho nemám odfotený, ale ak by Vás to zaujímalo, tak Lucka si želala nákupnú poukážku na oblečenie a laky na nechty a ja som jej k tomu pribalila ešte aj menšie prekvapenie, tak dúfam, že sa jej bude páčiť ♡ Neviem či nám potom deti odpíšu na naše odkazy ale ak áno, tak sa oň s Vami podelím :)

Vraj deti, ale som im dala :D Lucka má predsa sedemnásť, tak teda deti a mladé slečny a páni. Hneď je to lepšie :) Škoda, že neuvidím jej pohľad, keď si ho rozbalí, to mám na darovaní úplne najradšej, ale prežijem to :D

Nedelím sa s Vami o tento príbeh preto, aby som sa vystatovala, že "aha aká som úžasná, keď pomáham druhým". Túžila som po niečom takom už roky a obzvlášť v poslednej dobe, pretože mám až neuveriteľne veľké šťastie, hlavne čo sa financií týka a cítila som vnútornú potrebu odovzdať moje šťastie ďalej.

Nie, nevyhrala som milión v Športke, ale cítim sa ako keby áno :D Nedáva to zmysel, ja viem, ja viem, ale tak to skrátka cítim. Len pár ľudí vie o tom, že kade chodím nachádzam peniaze. Len tak na ulici. Neuveriteľné, ale je to tak :) Oplatí sa všade chodiť peši, čo Vám poviem :D

Začalo to pred odletom do Paríža kedy som po ceste do práce našla 10 eurovú bankovku, potom v Paríži som našla 5 eur v drobných, 20 eurovú bankovku v Disneylande pri hrade... naposledy to bola eurová minca na zastávke. Hovorím, že milión to nie je ale aj tak sa mi to zdá vyť viac než dosť.

Vrátila by som ich pôvodným majiteľom ale vypátrať ich by asi bola mission imspossible... a keďže si nemyslím, že patria mne a do toho všetkého prišiel E-Mail o Stromčeku želaní, pre mňa to bolo niečo ako znamenie :) Už len samotný fakt, že na ako prvé v zozname mi padol zrak na meno mojej menovkyne ♡ If that's not a sign, then I don't know what is.

Druhá vec, o ktorú som sa chcela podeliť, aby ste si nemysleli, že som príliš dobrá pre tento svet ako hovorí moja kolegyňa Natálka, tak len pre info som včera vo firemnej vianočnej lotérii vyhrala 10 eurovú poukážku na nákup v Auparku a totálne sebecky ju celú miniem len a len na seba! Ale že úplne celú a bez jedinej výčitky svedomia :P Tak a teraz naozaj neviem prečo som na Mikuláša dostala všetky tie balíčky :D Niekto by mi ich mal prísť skonfiškovať :P


Kým sa pustím do večerného čítania, ešte som mojej Lenny sľúbila, že jej pošlem foto adventného kalendárika / pohľadnice, ktorú som si od nej cez víkend našla v schránke, aby videla, čo sa skrýva pod jednotlivými okienkami so here you go, darling ♡

Moje prvé tohtoročné Vianočné pohľadnice: od Ging Ging z New Yorku a od Lenušky z Luxmburgu ♡

And this is what it looks like so far :)
I will post more christmasy updates soon, hopefully :)
*fingers crossed*

1 comment:

  1. Aaaaawwww :) :) :)
    krásny postík, zlatík :) dobročinnosť - klobúk dole, len tak ďalej ;) Bodaj by som aj ja tu v Luxe našla nejaké to euro na ulici :D ale nie :P
    A kalendárik vyzerá fajneeee :) netušila som, čo sa v ňom môže asi tak skrývať. Ďakujeeeeem :)

    ReplyDelete