Saturday, December 20, 2014

All I want for Christmas is... health ♡

Neviem ako Vy, ale ja som prvý deň svojej vianočnej dovolenky celý prespala. Od stredy som bola 3 dni na home office, lebo ma škrabalo v krku a pustila sa mi nádcha a kolegyne s team leaderkou mi prácu z domu doslova nanútili a už mi to postupne prechádzalo, lenže včera večer som potom 5 hodín cestovala vlakom domov na sviatky a tá cesta, resp. klíma vo vlaku ma úplne zničila :/

Po prebdenej noci som ráno skončila na pohotovosti a teraz namiesto stretávok s kamoškami ležím v posteli a snažím sa dať si dokopy žalúdok, aby som si mohla vziať všetky tie lieky, ktoré som ráno dostala. Po príchode od lekára som si totiž to dala antibiotikum na lačno a to mi spustilo nevoľnosť...  Ako keby mi nestačilo napuchnuté hrdlo, nádcha, teplota a krvácanie z nosa, všakže. To mám za to, že nepočúvam lekárov... "Jednu tabletku si dajte ráno po nemliečnych raňajkách." Keď ja som vôbec nebola hladná a nechcela som na ňu zabudnúť... :/

Oh well, shit happens. A to som si až dokým mi prišlo nevoľno hovorila, že deň to vyležím v posteli a bude dobre a potom ako som tak sedela v kúpeľni na zemi, neschopná vrátiť sa späť do postele, mi prišlo ľúto samej seba, že toto asi fakt nedám a môj optimizmus ma akosi opustil.

Tak som si na 10 minút poplakala a napísala všetkým blízkym, že mi nie je dobre a ruším všetky naše plány na najbližšie dni, posťažovala som sa komu sa dalo, čo som neurobila už ani neviem ako dlho a od únavy som niekedy okolo jednej poobede zaspala a zobudila sa pár minút pred ôsmou. Tomu hovorím produktívny deň :)

Pripomína mi to október a Paríž. Vtedy som tiež letela na dovolenku s kufrom plným antibiotík, pamätáte? :D Naozaj musím byť počas každej dovolenky chorá? Niekto asi poriadne skúša moju trpezlivosť ako tak pozerám :) Alebo to bude tým, že ničnerobenie neprospieva môjmu zdraviu :D Inak si to naozaj neviem vysvetliť :P

V každom prípade sa momentálne cítim lepšie ako ráno a keďže verím, že všetko zlé je na niečo dobré, tak rozmýšľam na čo je asi dobré toto všetko.... Zatiaľ mi napadá len jeden dôvod. Ticho. Je u nás doma úplne ticho. Žiadne hádky ani krik. Tak to tu pár dní pred Vianocami ešte nebolo :) Naši sú vždy v strese, že nemáme upratané, že nemajú nakúpené darčeky, že nie je napečené a milión iných zbytočností. Dnes tiež mali také pokusy a potom som sa im úplne bez hlasu snažila naznačiť, že mi praská hlava keď kričia, tak aby s tým prestali a oni naozaj prestali. Neuveriteľné.

Ak je moje zdravie cena, ktorú musím zaplatiť za Vianoce bez stresu, tak potom OK. 
S tým dokážem žiť :)

Tiež som od našich dostala predčasne svoj vianočný darček :D Kúpili mi mega fluffly biele pyžamo, ktoré má na kapucni niečo ako tváričku zajka ale cítim sa v tom skôr ako ovečka :D Napadlo im, že by sa mi asi hodilo už teraz keď som chorá lebo je teplé a hebké ♡ Predvčerom som akurát hovorila, že od našich určite dostanem niečo infantilné ako každý rok a vidíte, mala som pravdu :D Ale nesťažujem si, lebo je mi v ňom naozaj pohodlne :P

Už len pre tú srandu sa Vám v ňom pokúsim odfotiť. Gimme a second :D


Akurát pozerám, že to asi nebude ani zajko, ani ovečka ale asi skôr sova alebo žeby dáky hybrid??? :D

Práve sa naši vrátili domov od starkej a ocino mi priniesol živý stromček! ♡ V živote sme na Vianoce nemali živý stromček! Podľa nás všetkých totiž to príroda patrí do lesa ale aj tak som ho vždy chcela a som šťastná, že aspoň raz v živote zažijem ten pocit :) Pozerám, že táto moja choroba má zrazu hneď viac pozitív, ako keď som pred hodinou začala písať tento príspevok :)

Nakoniec to ešte budú tie najlepšie sviatky na svete a s odstupom času sa ešte budem smiať na tom, ako som sa tu dnes sťažovala pre hlúposti. Typically me :P

2 comments:

  1. Jeeeejo, to je krásne pyžamko :) A aj podľa mňa to bude skôr taká ušatá sovička ;)
    Všetko zlé je na niečo dobré, ako sa vraví, tak dúfam, že tieto sviatky prežiješ naozaj senzačne. A čiastočne aj spolu so mnou :P (hej hej, pre mňa budú celé najbližšie 2 týždne sviatky :D ).
    Skoré uzdravenie, zlatík môj najkrajší! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne, ňuňíček <3 Už je mi lepšie :) A ani nevieš ako veľmi sa teším, že Ťa konečne uvidím! 8 more days to go, can't wait!!!

      Delete