Saturday, June 7, 2014

Life updates

    Dear roomie,
    I hope it will make you smile to see these lines :)

    Len si tak sedíme s Lenny na jej posteli v našej izbe a ona zrazu:
,,Zlatík, prečo si nič nenapísala na blog? Ani o diplomovke, ani o štátniciach, ani o práci. Každý deň naň chodím a nič."

*pozn: Nečudo, že prečo mi tu pribúdajú nové prezretia aj napriek mojej lenivosti :)

    Pozerám na ňu s úsmevom, že: ,,Schatzi, veď sme celé dni v práci a keď prídeme domov, tak furt vysedávam u teba na posteli a kecáme a keď ty už ideš spať, tak ja sa ešte učím. Keby som niekedy niečo písala, tak by si o tom vedela. Nemusíš ho sledovať každý deň."

:)

    Keby ste mi pred 3 rokmi povedali, že prestanem písať, považovala by som to za nemožné. A stalo sa. Koľkokrát sme už niečo v živote považovali za nemožné a predsa sa to stalo, všakže.

    C'est la vie :)

    Netreba ho brať tragicky, ani príliž vážne ;)

Pre pokoj na duši mojej milovanej roommate (a tak trochu aj tej mojej), v krátkosti teda pár noviniek:

  • napriek všetkému (a že toho nebolo málo) som v apríli úspešne odovzdala diplomovku
  • v máji som si ju (nezaslúžene - ako mi nezabudla dodať moja školiteľka) obhájila
  • v máji mi rovnako po namáhavom týždni pribudli pred meno tri bezvýznamné písmenká
  • kvôli stresu a časovej tiesni som pomaly na 2 mesiace vypadla z tréningového cyklu (sigh)
  • niekde medzi tým všetkým som stihla absolvovať úspešný pohovor
  • presťahovala som sa do BA
  • a z Lenušky a mňa sú po roku a pol opäť spolubývajúce ♥

    Milión ostatných maličkostí, pre ktoré som si od Lenušky minulý týždeň zaslúžila vetu ,,Ach zlatík, chcela by som mať tvoj život", si rada nechám pre seba (alebo vám ich poodhalím v budúcnosti, we shall see *wink wink*), ja len, že som v poriadku a šťastná.




2 comments: