Wednesday, March 12, 2014

Lenkalein ♥

    
 photo lenny_zps3a7c49b8.jpg

    Mám veľmi milé a nenáročné kamarátky, všakže? :) Aj Vám sa stáva, že práve tie osoby, s ktorými ste denne v kontakte sa Vás pýtajú kedy napíšete nový príspevok na blog? Ako keby reálne existovalo niečo, o čom ešte nevedia :) Zbožňujem ich ♥
    Dnešné riadky sú na hore uvedenú žiadosť mojej malej zebry venované práve jej a pokiaľ nie ste ona, nemyslím si, že Vám budú dávať veľký zmysel, preto v tejto chvíli môžete pokojne prestať čítať. Pre tých, ktorí sa rozhodli ignorovať moje varovanie je tu aspoň pár riadkov na úvod.
    Lenny je jedna z mojich najbližších priateľov, ktorej okrem iných patria aj tituly spriaznená duša, bývalá spolubývajúca a spolužiačka z výšky ♥ Aj vďaka tomu, že sme štyri roky zdieľali spoločné metre štvorcové, ma pozná oveľa lepšie ako ktokoľvek iný. Predsa len niektoré veci spozná človek jedine niekde medzi spoločným ranným umývaním si zubov a večerným odličovaním, no nie? :) 
   Tí, ktorí tvrdia, že priateľstvá skončia spolu s koncom školy očividne nepoznajú mojich priateľov. Na rozdiel od vzťahov na diaľku s chlapmi, tie s mojimi kamoškami fungujú ako švajčiarske hodinky ;) Lenny je jediná osoba na celom svete, ktorá mi zavolá len preto, aby počula môj hlas alebo za mnou cestuje z Viedne do Prahy pol dňa tam a späť, aby ma videla čo i len na hodinu. Mám šťastie, že ju mám, neuveriteľné šťastie ♥

 photo veza_zpsc1c3f4c8.jpg

Liebe Lenkalein,
ich habe dich so lieb und vermisse dich jeden Tag so sehr!

Here is a whole list of things I miss about you ♥

1. Nádherné účesy, ktoré si mi robila nie len do školy ale aj na spešl ekšn *wink wink*
2. Naše nočné nájazdy na Kaufland - legendárny kanabis a ,,Kúpime si to na polovicu?"
3. Náš pokus o aktívny život! Ako dlho nám vydržalo naše slávne behanie? Týždeň? Dobre, dobre tak dva :P
4. Our legendary Ladie's Tequila Nights! ♥ Geez, I could really use a drink right now...
5. Tvoje pokusy naučiť ma variť :) V podstate ti to aj vyšlo, čo povieš? ;)
6. Oheň a dym, ty pyromaniak :P
7. Naše spoločné ponocovanie počas skúškového :) Kávy a energy drinky, ktoré pomohli tak veľké prd a zúfalé pokusy o ťaháky keď už naozaj hrozila kríza a aj skutočnosť, že sme ich nakoniec vôbec nepoužili :D Tomu hovorím produktívne využitie času ;)
8. Ako si mi ostrihala vlasy!!! :D By the way, zišlo by sa opäť podstrihnúť končeky, just saying :)
9. Kurací bujón! OMG, remember that one? :D Čo sa s ním stalo? Nechali sme ho na byte? Žije ešte? Chce to napísať Ivet, nech túto skutočnosť preverí, hahahaha :D
10. Ako sme po večeroch pozerali filmy s Ryanom Gosslingom a The Ellen Show :D
11. Ako si mi zachránila život a ja som potom nebola tri dni schopná vstať z postele, ehm ehm.
12. Ako som vždy jedla špagety so syrom zatiaľ čo ty si jedla syr so špagetami. Alebo ako si dvojnásobnú porciu vždy zjedla rýchlejšie alebo ako si si všetko vždy najskôr rozkrájala a zmiešala. A vôbec všetky tvoje stravovacie návyky :)
13. Ako si sa prišla učiť na moju posteľ pretože sa ti nepáčilo ako ďaleko sme od seba ♥ Dva metre, delili nás iba dva metre, možno ani to nie :) Ach, Ňuňu ♥
14. Tvoj pokus naučiť ma nemeckú morfológiu a tvoja nekonečná trpezlivosť, keď som základnú poučku nepochopila ani na desiaty pokus. You are going to be a great mom ;)
15. Ako sme sa vždy bili o to, či bude Majka spať v posteli so mnou alebo s tebou :D
16. Keď už sme pri tej posteli, chýbajú mi naše vtipné reči o tom, ako by sme si to my dve mali rozdať a následné zistenie, že sa to nikdy nestane, pretože to by sme sa už nikdy nemohli vidieť :D No, but seriously, we should make out! *naughty wink*
17. Naše Activity Nights! Dúhový somár, ďzungľokniha či orlosup :D
18. Masáže! Tú by som teraz ocenila hádam ešte viac ako ten spomínaný pohárik :D
19. Ako sme vždy sledovali, či má Janko posunutú tú vec na dverách, pamätáš? Oh em gee! :D
20. Zázračne pribúdajúce kytice v našej izbe *wink wink* a vedela by som takto menovať ešte mnoho ďalších vecí, but what I was trying to say is: We should move in together again! ♥

Krásne som ti to napísala, však? Multi-lingvisticky ako sa na nás patrí :P
Ešte mini obrázková príloha na zasmiatie ;)

 photo nr01_zps259b81ee.jpg
Môj milovaný pyromaniak ♥
 photo running_zpsd487346b.jpg
Prvý beh okolo Klokočiny
 photo sleepy_1480u1480u_zps34bd406f.jpg
Ako Ňuňík nezniesla dvojmetrovú diaľku medzi nami ♥
 photo DSCF0666_zps048dbd49.jpg
Te, Qui a La aka The Gold Ladies ♥
 photo DSCF0805_zps3feb21b0.jpg
Divoké tanečky ♥
 photo grad08_zps7581eb4e.jpg
Osoba, ktorej sú právom venované moja bakalárka aj diplomovka ♥
P.S. Ja viem, ja viem, po óde na Cassey a Lenny mi chýba už len óda na môj Muškátik a pomaly už aj ja sama začnem pochybovať o vlastnej orientácii, haha :P

2 comments:

  1. Usmievam sa ako slniečko po tomto tvojom blog poste. V prvom rada, ďakujem, že si vzala do úvahy môj návrh, a dokonca si ho aj premenila v skutočnosť. Týmto sa zo mňa stala známa osobnosť. Veď sa o mne píše na internete :)
    Veľmi mi chýbaš! Týmto si mi pripomenula všetky tie chvíle, ktoré sme spolu strávili, a poviem ti, nebolo ich málo. Som vďačná za každú jednu z nich. už sa neviem dočkať, kedy sa znovu vidíme, prípadne pracujeme v jednom meste, prípadne, pracujeme v tej istej práci, prípadne bývame spolu... :)
    You just made my day, honey. Love you tons!
    KISS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your wish is my command, m'lady ♥ Ďakujem, že si mi stále požičiavala notebook kvôli Sims a že mi stále voláš a píšeš a ručne píšeš (by the way, kde mám list, hmmm? si na rade, smajlík s vyplazeným jazykom) Ani ja sa neviem dočkať! Hlavne na tvoje ,,Zaostruješ?" :) I'm glad it made you smile :*

      Delete