Sunday, February 16, 2014

Varím, varíš, varíme ;)

Lucy, ty sa teraz aj odlišne stravuješ keď cvičíš?
Samozrejme, pretože ako hovorí Cassey


    Na tom ako vyzeráme má 10% podiel genetika, 20% fyzická aktivita a až 70% závisí od stravovacích návykov. Nie nadarmo sa hovorí, že sme tým, čo jeme. 
    Povedzme, že ja sa stravujem oveľa zdravšie ako kedysi, ale že by som jedla len šalát, to veru nie ;) Myslím, že pre mnohých ľudí má slovo zdravý synonymá typu nechutný, bez chuti alebo aj ten spomínaný šalát. To isté si myslel aj môj ocino a potom som mu dala ochutnať karfiolovú pizzu (Cassey's flourless pizza), pečenú tekvicu a banánové palacinky a teraz za mnou stále chodí, že čo fajné som dnes navarila, takže asi tak :)
   V teórii môj jedálniček vyzerá asi takto:

(poznámka: nemám estetické cítenie pre fotenie jedla ako som zistila, sorry for that)

raňajky
1. cereálna žemľa so zeleninou; 2. koláčiky z ovsených vločiek a banánu s kúskami čokolády (Cassey's easiest cookie in the world) ; 3. banánové palacinky s jadierkami z granátového jablka (Cassey's banana pancakes); 4. celozrnná bageta a cottage cheese.

desiata/olovrant
1. jahody, grécky jogurt a čokoládové cereálie; 2. silno premýšľam, ako pekne preložiť Cassey's healthy ice cream cookie sandwich, hmmm... skrátka mňamka z ovsených vločiek a banánu (nič iné v tom nie je); 3. strúhaná mrkva s jablkom a citrónom; 4. čokoláda!!! alebo aj moje zásoby z Mikuláša 2013, ktoré sa mi ešte stále neminuli, aj keď mám pocit, že ich vyjedám denne :D

obedy/večere
1.-3. kuracina so zeleninou na rôzne spôsoby a 4. je nedeľná mňamka od starej mamy, pretože nedeľa je YOLO meal day (= you only live once), inak by som ryžu nikdy nejedla (!) len žartujem samozrejme :) Jedla, ale je pravda, že veľmi málo a keď už tak celozrnnú (to isté platí aj o cestovinách).

 1. losos s vajíčkom a zeleninou; 2. kuracina s hermelínom a zelenou fazuľkou; 3. šalátové taccos ako ich nazvali v mojej vianočnej knižke fitness receptov od ocina :D (kuracina so salsou a kukuricou); 4. kuracina so zeleninou (och, koľká to originalita).

1. špagety so špenátom, paradajkou a mozarellou; 2. špagety so špenátovým pestom a parmezánom; 3. opäť raz nudná kuracina; 4. dusená mrkva s brokolicou a cuketa na olivovom oleji.

    Až na hovädzinu od starkej sú všetky ostatné jedná moje výtvory :) Áno, ja varím! Neuveriteľné! Dokonca aj pečiem :D Aj keď ja si pod pojmom variť predstavím Gordona Ramsayho, ale tak od mojich vysokoškolských čias prežitých na vifonke je už aj toto neuverititeľný pokrok. Vďaka patrí Lenuške, Mati a Cassey ♥

(poznámka: písať o jedle o jednej nad ránom bola naozaj skvelý nápad) :D

    Teraz od teórie prejdeme k praxi, ktorá nie je až taká ružová, ako by sa zdalo :D
Páči sa, necenzurovaný náhľad do môjho stravovacieho denníka:

   



    Čokoláda, čokoláda, muffin (no výborne), donuts (ešte lepšie), becherovka s tonikom na večeru a o tri hodiny neskôr doma o polnoci ešte hamburger z Lidlu (bez komentára) a dnes hranolky s kečupom, ktorý som nemala od decembra (teraz mi Lenny povie, že fíha, Lucy ty si počas výšky jedla každý deň niečo s kečupom; som na teba hrdá) ale aj napriek tým prehreškom (a trom mesiacom v Prahe, kedy varila a hlavne vypekala Maťa a nonstop sme jedli sladké) som sa za uplynulých 8 mesiacov dostala zo 74kg na 61kg, takže niečo asi predsa len robím dobre :)
    Ja len, že aby ste sa o mňa nebáli, že nič nejem, pretože ja jem a stavím sa, že ešte oveľa oveľa viac ako vy, pretože moje telo potrebuje denne vyšší príjem kalórií, keďže aktívne cvičím 6-7 krát do týždňa. Hore to máte viditeľne čierne na bielom, alebo lepšie povedané modré na bielom a nie je to produkt photoshopu, naozaj je to moje písmo a v konečnom dôsledku by som klamala len samú seba a z toho by som nemala nič, čiže pokojne môžete veriť svojim očiam ;)
    Mimochodom, včera si v mojom stravovacom denníku listoval Tomáš a vraj by som sa k nemu mala nasťahovať, aby som aj jemu zdravo varila. On sa totiž ako jediný z mojich blízkych priateľov tiež venuje fitness a iným športovým aktivitám, tak som sa zasmiala, že kto by to bol tušil, že mi niečo také jedného dňa povie chlap :) Zázraky sa predsa len dejú! :D

    ♥

1 comment:

  1. Prenádherný post :) cítim sa ako pyšná mama, keď vidím, ako krásne si varíš :)
    úžasné jedlá! Už som aj vyhladla :)

    ReplyDelete