Thursday, February 6, 2014

Moja Cassey ♥

   Keď som včera písala príspevok o Cassey, alebo lepšie povedané pre Cassey, tak to po 1. bola spontánna reakcia, po 2. som vedela, že aj Lenka aj Jožko, jediné dve osoby, o ktorých viem, že čítajú tieto riadky, hovoria plynule po anglicky a po 3. obaja vedia kto je to Cassey. Rovnako som si myslela, že včerajšok bol výnimka a naďalej sem budem dávať už len a len fotky. Preto som nepovažovala za potrebné písať niečo, čo má hlavu a pätu, lenže dnes som ten svoj názor akosi zmenila. Jednak som žena a k tomu ešte aj Váha. Vražedná kombinácia, čo Vám budem hovoriť :)

   Cassey Ho z Kalifornie, vo svete známa ako Blogilates, je jednou z najdôležitejších osôb v mojom živote. Cassey je fitness inštruktorka, zakladateľka štýlu POP pilates, kde klasické prvky pilatesu cvičíte za doprovodu populárnej hudby, neuveriteľne úžasná ľudská bytosť plná lásky a pozitívnej energie a omnoho omnoho viac. Pre mňa je skrátka moja Cassey, moja trénerka. Ako vidíte, úplne som si ju privlastnila a nedám na ňu dopustiť.

   Jej videá na YouTube som poznala už dlhšiu dobu vďaka Bubzbeauty, ale bližšiu pozornosť som im začala venovať až v júni 2013 kedy som cítila, že potrebujem zmenu. Párkrát do týždňa som len tak hopsala podľa jej inštrukcií a za tú dobu som sa do Cassey zamilovala natoľko, že som sa rozhodla vyskúšať jej mesačný kalendár pre začiatočníkov a skúsiť cvičiť každý deň. Kalendár som si pekne krásne vytlačila, nalepila na stenu and the rest is history :)


   Odkedy som skončila s volejbalom, ktorému som sa venovala roky ešte na základnej škole, som nikdy pri žiadnej fyzickej aktivite nevydržala dlhšie ako 2-3 mesiace, aj to len v lete počas prázdnin. Od júla už prešlo pomaly 8 mesiacov a ja stále cvičím. Neuveriteľné. Hovorila som, že som sa do nej zamilovala, inak si to vysvetliť neviem :)

   Keby Cassey čítala tieto riadky povedala by, že ona vo mne len zapálila malý plamienok a ja som tá, ktorá ho premenila na oheň a drží ho pri živote, lenže ona je miestami až priveľmi skromná :) Jedna vec je, že ma šťastnou robí samotný pilates, ale či by som pri ňom vydržala tak dlho keby v tom nemala prsty Cassey, je už druhá vec. Je neuveriteľne kreatívna, ľudská a na nič sa nehrá. Už som spomínala, že sa pri nej stále smejem? Ruku na srdce, kedy ste naposledy cvičili s úsmevom na perách? Ja? Včera a predvčerom a pred predvčerom a aj deň predtým a budem aj zajtra aj pozajtra aj po pozajtra :) Usmievam sa aj vo chvíľach kedy absolútne nevládzem a Cassey na mňa spoza monitora zakričí to svoje: "Nie, nevzdávaj to! Ja Ťa vidím! Daj tú nohu vyššie!" Odkiaľ vždy vie, kedy to chcem vzdať? :)

   Týmto všetkým som chcela povedať len toľko, že Cassey ako aj zdravý životný štýl sú neodmysliteľnou súčasťou môjho života a ešte o nich budete počuť, alebo lepšie povedané čítať veľa, či sa Vám to páči alebo nie :D Ktovie, možno sa mi tým podarí motivovať aj niekoho z Vás a ja pre Vás budem rada Vašou Cassey.

4 comments:

  1. Je krásne, akú máš v Cassey inšpiráciu a ako Ťa dokáže zodvihnúť, keď sa cítiš na dne. A rovnako krásny je pomer textu k fotografiám, len tak ďalej (tuším už aj ja zniem motivačne).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemá v tom náhodou prsty Demi Lovato? :D

      Delete
  2. krásny post ;)
    Cassey je super, možno sa aj ja dám niekedy na Blogilates, keď nebudem chodiť taká vyčerpaná z práce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem, ňuňíček :* Ja budem len a len rada ;)

      Delete