Tuesday, February 11, 2014

Aby toho nebolo málo :)

    Nie, mne vôbec nestačí sedem dní v týždni po hodine s Cassey, ešte si k tomu pridám dvakrát do týždňa aj zumbu! :)

    Všetko sa to začalo mojím sľubom, že na ňu raz pôjdem s kamoškou ešte niekedy veľmi veľmi dávno, a tak keď mi včera napísala, či pôjdeme, nemohla som nesúhlasiť. Sľuby treba plniť, veď viete. :)
Moja prvá myšlienka smerovala k listu z časopisu Fiterazzi, kde Jackelyn Ho, sestra mojej Cassey, písala o tom, ako jej jedna kočka prebrala miesto v telocvični. V žiadnom prípade som nechcela byť trápny nováčik, ktorý niekomu obsadí jeho miesto a navyše ani vôbec nebude vedieť, čo má robiť, ale Janka ma našťastie ubezpečila, že sa postavíme niekam na koniec a všetko bude fajn.
    A aj bolo. Dokonca viac ako len fajn :) Zistila som, že som na tom kondične oveľa lepšie ako som si myslela a ani s mojou koordináciou to na prvýkrát nebolo až také tragické, hoci kočky, ktoré stáli za mnou by s týmto mohli nesúhlasiť :D Celú dobu som mala sto chutí sa smiať. Ani presne neviem prečo. Zvaľme to napríklad na endorfíny :)
    Smiech sa mi podarilo zadržať kým sme boli na zumbe, ale zato som sa schuti nasmiala po príchode domov, keď som písala sesternici. Chcela som vedieť, či ešte stále chodí na zumbu ku nám do LH a ona, že áno a bola aj dnes a zistili sme, že máme asi obe klapky na očiach pretože sme sa tam vôbec nevideli. Neuveriteľné! :D Aspoň sa tým potvrdilo, že pri skupinovej aktivite podobného druhu sa každý pozerá len na inštruktora a nie po ostatných. Hoci ja som si včera pred sebou vyhliadla jednu kočku, po ktorej som opakovala pohyby nôh, pretože nie vždy som dovidela na nohy inštruktorky :) Ach, už sa teším na ďalšiu hodinu.

    Týmto pozdravujem môjho stalkera, ktorý mi už dúfam, nebude vypisovať, že trikrát denne chodí na môj blog a stále nikde nič nové. Milý Tomáš, tie časy z roku 2009, kedy som na svoj starý blog písala pomaly každý deň sú nenávratne preč a ty sa s tým budeš musieť zmieriť, či už sa ti to páči alebo nie :)

2 comments:

  1. Replies
    1. Má vysokú energetickú hodnotu, tak nie je vhodná pokiaľ ju nemáš kde spotrebovať ale či je zlá, na to by si sa mal opýtať odborníka :) Podľa mňa sa všetko dá, pokiaľ to človek robí s mierou, tak neviem aké množstvo jej bežne skonzumuješ. Zase nie je ryža ako ryža, tiež sa líšia od druhu k druhu ale biela má v porovnaní s hnedou málo proteínov aj vitamínov.

      Delete